Kompilasi Foto Gemesh Dedek Bayi, Yuk Lihat

Foto Bayi

Entah apa yang ada dipikiran mama nya ini sampai dia mendapat ide yang membuat bayinya jadi nge-gemesin. Wajarnya kalau kita bayi tidur ya udah didiemin gitu aja malahan ngerasa seneng karena si mamanya bisa istirahat. Tapi lihat nih kreatifitas mama yang satu ini mendandani bayinya..:D

1.Peri Cantik 

Kira-kira mimpinya sama gak ya sama kostumnya, jadi keingeit dulu ada sinetron yang ada perinya yang ngebantu anak kecil :D

2. Goku

Masih inget sama film Dragon Ballz? nah ini dia jadinya kalau didandanin ala Goku :D

3. Gun’s n Roses

Siapa sih yang gak tau sama gitaris band internasional ini dengan skill gitarnya yang sudah tak diragugan lagi. Mungkin si bayi gedenya bisa jadi gitaris :D

4. Star Wars

Behind the shot: First of all, I can't even express in the right words how my family has been feeling right now with all of this unexpected attention. We are completely floored, grateful and humbled all at the same time and have been trying to process everything while trying to remain a normal family. First @netflix reposted our Eleven picture and then @huffingtonpost interviewed me…and it's just been insane ever since. We are so not newsworthy material and really believe the eyes of the world should be fixed on the broken and helpless. I considered shutting this account down but all week I've just been inundated with hundreds of messages from all over the world telling us that these photos and videos have been the highlight of their day. Some mothers have mentioned that it is helping them through postpartum depression and for some who work long stressful hours, a light enjoyable thing to watch when they come home. I'm so honored that Joey and I can bless the world this way thru these silly posts. Truly humbled. In other news, Joey is doing great. She is now 4 months old and reaching milestones like rolling over and sleeping super long hours at night. 11 hours straight last night! Hallelujah! Thank you all again so much for loving on us. Have a wonderful weekend! #joeychoiz | Credit to @alittleladyshop for Joey's adorable bow, Bass Harbor Lighthouse on @Spotify for the ocean sounds and photo/video shot on iPhone 6

A video posted by Laura Izumikawa (@lauraiz) on

Cie bayinya gandengan sama siapa tuhhh.. :D

5. Stranger Things

Nah tuh bawa biscuit apa sama yang hidung itu apakah sele strawberry :D

Itu dia beberapa video cara ngedandani dedek bayi gemes, apakah kaliang juga tertarik untuk melakukan hal yang sama gengs? :D

Kalau aku mencintaimu dengan sepenuh hati. Apakah kamu tega melewati tulisanku ini yang semata hanya untuk menghiburmu. Mari kita jadikan setiap bait kata sebagai penyambung kasih antara aku dan kamu.